Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Τα σχολεία ανοίγουν: Πως το ζουν τα παιδιά μέσα από 15 σκέψεις τους


Είναι και το καλοκαίρι της ξεγνοιασιάς και του πιο χαλαρού προγράμματος, που κάνει την επιστροφή στην καθημερινότητα και τους κανόνες, πιο δύσκολη. Ρωτήσαμε, λοιπόν, μικρούς μαθητές τι σκέφτονται τώρα που ανοίγουν τα σχολεία και ιδού οι αυθόρμητες απαντήσεις τους:
1. Καλοκαίρι τέλος. Μπάνια, τέλος. Βόλτες, τέλος. Παιγνίδια, τέλος. Παγωτά, τέλος
2. Δεν είναι δίκαιο
3. Δε μου αρέσει που η μαμά λέει να αγοράσουμε μόνο ότι γράφει η λίστα με τα σχολικά.
4. Τώρα δε θέλω που ανοίγουν τα σχολεία, πειράζει; Μετά, όμως, θα χαίρομαι.
5. Δεν θέλω να πάω νωρίς για ύπνο.
6. Πάλι τοστ;
7. Που δε με αφήνει η μαμά να κοιμηθώ ένα λεπτάκι ακόμη το πρωί
8. Που μου φωνάζει η μαμά να ετοιμαστώ γιατί αργήσαμε στο σχολείο
9. Πάλι σχολείο;
10. Πότε έχουμε Χριστούγεννα;
11. Γιατί πρέπει να κάνουμε εργασίες στο σπίτι; Τα κάνουμε στο σχολείο
12. Το διάλειμμα είναι το καλύτερο μου
13. Ανυπομονώ να ξαναδώ τους φίλους μου
14. Έχω περιέργεια να γνωρίσω την καινούργια δασκάλα μου
15. Θα πάρω καινούργια τσάντα γιατί φέτος θα έχω πιο πολλά βιβλία

Πηγή: mothersblog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου